Thursday, April 24, 2008

flex in plex


dupa absenta indelungata am strans in capul meu mii de articole de ziar...as putea sa intitulez totul ziarul vietii mele...dar e mult prea devreme..si nici nu numar clipele...as vrea poate sa le inghet..dar am intepenit..ma chircesc pe zi ce trece...de ce sa ma gandesc la sfarsit ,de ce sa ma gandesc la viitor,prezentul e aici acum...si maine este viitor.si tiu ce e in viitorul de maine .o sa stau in mansarda si o sa ma holbez la ceasul mare de pe perete sa ma chinui sa inghet o clipa.de ce as face asta?simplu.timpul trece peste mine,iar eu vreau sa trec peste el.ehm.cu ce drept.cu nici unul.si ce..cate nu se intampla fara voia noastra...am motive sa ma suspend..sa las omenirea sa mearga mai departe sa vad pana unde ajunge cu ipocrizia ei.cand o sa fie momentul cand o sa ne dam seama cat de infimi suntem si cat de importanti ne credem fara rost?o sa vina si clipa aia..si atunci cu regrete..generatiile viitoare o sa ne injure ,o sa scuipe pe ceea ce am facut noi si ce am fost...suntem niste jeguri de oameni.iar apa e din plin..dar ne acceptam asa si nu facem nimic sa schimbam ce am gresit.uneori luam alte fete,ne schimbam cica,..dar in noi ramanem la fel.ne schimbam fata de ceilalti.ce pacat.simt cum toti se shimba fata de mine,iar eu raman aceeasi,si nu inteleg de ce.

  • astazi ora 14 .stirile la radio:intr-un oras x din tara noastra poluarea e poluare pana peste cap.adica ,am ajuns asa de "sus" cu asta incat am depasit cota medie de poluare,masurata la 450 u.i .ha!in sfarsit suntem si noi buni la ceva.ne intrecem in prostie.colcaie lumea de jeguri de oameni.

  • in decursul zilei de astazi am schimbat omenirea.am frecat geamuri.multe,inalte,late.geamuri cu pete..nu suport mustele ce fac pe geamuri.vreau muste curate,hipercurate,care sa fie atente unde isi lasa mostenirea,nu pe geamurile mele.in fine.frecam geamuri de zor si deja incepea sa ma doara mana ,mi se inclestau degetele..si injuram,ce nu stiu..poate mustele.dar sa ma gandesc bine pt ce atata truda.mama:lara draga trebuie sa vii mai rpd de la cluj ca o sa trebuiasca sa ma ajuti la curatenie.eu:mama vin,dar ce curatenie ca e tot timpul curat mama:nu ca trebuie curatenie generala ca e pastele !nu mai inteleg.sa incerc sa imi explic.pastele nu vin daca nu e curatenie generala.musafirii vin cu lupa sa vada cat e de curat.se fac teste .se verifica geamurile daca au fost perfect sterse.nu se poate da cioc daca nu ai intors casa cu curu in sus sa faci curatenie.
  • in neintelegerea mea,ii trantesc mamei niste vorbe:stii ce ,o sa se subtieze geamurile de la atata frecat mno si o sa se sparga si intra tot praful in casa !ha degeaba curatenie.esti multumita acum?ca pe mine ma dor mainile de imi vine sa sparg toate geamurile si sa bat mustele da pe toate,nu pe alea hipercurate le las in pace.
  • concluzie:pastele nu vin si ouale nu se inrosesc daca tu nu faci curatenie generala
  • tiparirea articolelor ramase o sa se faca doar dupa ce trece curatenia generala
cu stima,iris

2 comments:

Tiberiu-Eduard said...

Ar fi multe de zis pesemne... dar parca uneori e mai bine sa nu mai spui nimic. Asa ca o sa zic ca mi-a placut ce-ai scris, iar acum o sa tac. :)

Catalin C. Vasii said...

Chiar asa. De ce-i spune curatenie generala unui fenomen atat de fragil incat nu tine mai mult de o saptamana (se asaza iar praful, metabolismul mustelor in conjunctie cu faptul ca ele se hranesc, etc)?