Tuesday, September 16, 2008

Teoria ciorapului intr-un pahar cu lapte.vs.Geneva

cred ca oricat de bata ai fi fost la fizica in generala,o boaba cat de mica sa fi stiut,ca marul cade ca e copt:),tot nu poti sa crezi ce fac sosetarii aia de fizicieni la geneva.dar daca ei pot elabora teorii,eu de ce nu as putea cu mintea mea piticeasca,industrie de ganduri in ritm de tangou
romanesc?
asadar,teoria mea o sa fie prezentata direct pe hartie ca practica nu am apucat sa fac...ca doar deh,. greu cu practica in romania.costurile expermimentului nu ar fii extraordinar de mari,una pereche ciorapi saturati de puturosenia vietii studentesti,dispusi sa o infrunte cu curaj,una badoaca lapte trilu lilu milu si una bucata pahar,de plastic,ca-i mai ieftin.
enuntarea primei legi:intr-un mediu gazos,puturos,ciorapesc ,apare miseleste un pahar cu lapte.picuri se preling pe plasticul transparent ademenind ciorapii.un ciorap pricajit prinde gustul,si cu miscari hipnotizante este inghitit de marele alb..fibrele ciorapului sunt cuprinse rand pe rand de atomii lapticului...parca e o cratita cu zahar ce se topeste..
intr-un sistem termodinamic laptelamic,ciorapul ,in ciuda eforturilor depuse este facut fleasca de laptic
enuntarea legii a doua:starea solida e mai hapciupaliticobengoasa decat cea lichida;nu de alta da despre ultima nu prea se stie mare treaba[.am auzit la cursuri,din greseala].asadar,intr-un mediu in care predomina pahare cu lapte,acelasi ciorap care apare miseleste in prima lege si resuscitat la sfarsitul ei.e protagonistul in partea a doua.cu o miscare de OCO[olimpiada ciorapilor obisnuiti],ciorapul face o tzucahara exceptionala aterizand ata-n lapte.isi elibereaza rapid toxinele de ciora studentesc pastrat cu sfintenie ,scorojit,pana cand ajunge la mam'acasa.cu o lovitura mirobolanta a ciorapului ultimele particule de cazeina sunt facute praf..de acolo denumirea de lapte praf.

Consecinte:1.a se consuma bere ca-i mai ieftina ca un litru de lapte
2.aviz studentilor lenesi:mai trimiteti pachet la mami acasa ciorapii,ca daca nu vedeti ce se intampla..astia o dau in sindromul studputlactamic

Nota1.:romani nu disperati...experimentul de la geneva e un complot ,ca deh doar stiti cate gauri negre are-n cap primu manelar pe care-l vedeti pe strada.

va doresc o zi minunata ,un aer tomnatic cu clabuci de lapte si sosete curate1cu stima si respect,iris

2 comments:

Catalin C. Vasii said...

Marul nu cade pt ca e copt, ci din cauza gavitatiei. In imponderabilitate, un mar copat chiar si in cuptor, cu miez de nuca, scortisoare si glazurat cu caramel, are sa ramana pe loc.

Catalin C. Vasii said...

In primul rand imi cer scuze pentru greselile de tipar (numindu-le astfel, simt ca vina mi-e mai mica decat daca le-as fi spus greseli de scriere).

Apoi, un mar verde poate sa cada din pom, dar aici intervine o alta lege a lui Newton, anume principiul inertiei: are sa ramana in stare de repaus in pom, atata timp cat asupra sa nu vor actiona forte externe.

In final, nu am luat ad litteram textul tau, dar mi s-a parut funny sa comentez, mai mult, mi s-a parut de sezon (e vremea in care ne e tuturor pofta de mere si castane coapte). Asa cum funny mi se pare sa comentez si acum :)